Kampanie z influencerami

Jesteśmy przekonani, że nasze podejście do analityki danych,  zaangażowanie, kreatywność oraz know-how pozwalają nam na identyfikację właściwych influencerów i efektywne zarządzanie kampaniami naszych klientów 

WYSZUKIWANIE INFLUENCERÓW

Właściwy influencer to osoba, która w
wiarygodny sposób dociera do prawdziwej
widowni będącej targetem kampanii.
Każdy profil jest przez nas sprawdzany w zakresie: danych demograficznych i zainteresowań widowni, wiarygodności influencera i autentyczności jego obserwujących

ZARZĄDZANIE KAMPANIĄ

Skutecznie zarządzamy całym procesem; od briefu po raport końcowy.  Zajmujemy się komunikacją i negocjacjami z influencerami a także obsługą formalno - prawną. Monitorujemy aktywnosc influencerów, przypominamy im o terminach publikacji, egzekwujemy wykonaie zadania.

ANALITYKA KAMPANII

Na bieżąco śledzimy wskaźniki kampanii i reagujemy na podstawie dostępnych danych. Po zakończonej kampanii otrzymasz raport z podsumowaniem podstawowych wskaźników, analizą demograficzną widowni oraz naszymi rekomendacjami.

KREATYWNOŚĆ I STRATEGIA

Służymy wsparciem merytorycznym przy opracowaniu strategii. Proponujemy taktykę dla każdej kampanii. Wierzymy, że w coraz bardziej zatłoczonej przestrzeni social mediów, to właściwa strategia i kreatywne rozwiązania powolą twojej marce wyróżnić się i zbudować przewagę konkurencyjną.

ZGODNOŚĆ Z PRAWEM

Rozliczymy się na podstawie faktury VAT. Umowy z influencerami bierzemy na siebie i dopełnimy wszystkich formalności zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa. Po każdej kampanii otrzymasz kontent wykreowany przez influencerów wraz z prawami autorskimi nieograniczonymi czasowo i terytorialnie.

OPTYMALIZACJA I SKUTECZNOŚĆ

Dostęp do danych osób obserwujących,  analiza realnego zasięgu i wspólnie zdobyte  doświadczenie pozwolą nam optymalizować i zwiększać skutecznosć każdej kolejnej kampanii. Jeżeli masz wątpliwości, chętnie zrealizujemy kampanię testową przed rozpoczęciem dłuższej współpracy.

Kampania influencer marketingu

Poniżej wyróżniliśmy najważniejsze etapy naszej współpracy przy realizacji kampanii.

Brief

Na samym początku należy jasno określić cel kampanii i kryteria  (KPI) jakimi będziemy mierzyć jego realizację. Równie istotne jest zdefiniowanie target grupy kampanii. Podanie zakładanego budżetu kampanii i terminu jej realizacji pozwolą nam na przygotowanie odpowiedniej propozycji. 

Taktyka kampanii

W odpowiedzi na brief przygotujemy rekomendacje dotyczące wyboru platformy (Instagram, Facebook, inne) i taktyki, która odpowiednio
zaangażuje użytkownika i wywoła efekt kuli śnieżnej.
Wspólnie zdefiniujemy zadanie dla influencera i potwierdzimy harmonogram kampanii.

Identyfikacja i akceptacja influencerów

Przy wyborze influencerów, którzy w największym stopniu pasują do założonej komunikacji marki i celu kampanii bierzemy pod uwagę kryteria demograficzne takie jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania influencerów oraz ich obserwujących.
Weryfikujemy zainteresowania, styl i jakość komunikacji na profilach influencerów. Przed uruchomieniem dalszych działań otrzymasz listę wybranych influencerów do akceptacji.

Obsługa formalno - prawna

Z wszystkimi influencerami podpisujemy umowy, naliczamy i odprowadzamy w ich imieniu należne podatki do US. Zadbamy o przekazanie praw autorskich do kontentu, który zostanie przygotowany w kampanii

Akceptacja publikacji

Zabezpieczając się przed utratą kontroli nad właściwym przekazem marki, każdy post przed publikacją przechodzi proces akceptacji

Raport

Po zakończonej kampanii otrzymasz raport z analizą realizacji założonych celów, naszymi rekomendacjami dotyczącymi optymalizacji przyszłych kampanii a także fakturę VAT 23%.


BAZA WIEDZY

INFLUENCER MARKETING


MediaTalk Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 11
02-673 Warszawa
woj. mazowieckie

Kontakt

email: kontakt@mediatalk.pl
tel: +48 664 950 409
Godziny pracy:
poniedziałek-piątek 8:00-16:00